Hirdetés


Hirdetés

Céljaink és feladaink PDF Nyomtatás E-mail

A MÉGSZ feladata, hogy tagjai számára folyamatosan értékessé és hasznossá tegye a tagsági viszonyt valamint az épületgépészeti szakma számára hasznos, előrevivő tevékenységet végezzen. Ennek érdekében:

1. tanfolyamokon, rendezvényeken és kiadványokban az európai úniós szakmai trendeknek megfelelő és jogosultságokat eredményező szakmai tudást és információkat közvetít,

2. védi az épületgépészeti szakma szakmai és gazdasági érdekeit,

3. szakmai csoportok, klubok és hálózatok valamint oktatási, minőségirányítási, innovációs és szakmafejlesztési projektek szervezésével segíti a szakma fejlődését, a tagok piaci helyzetének erősítését,

4. minősítéseket, védjegyeket alapít,

5. a szakmai kultúra és minőségi szemlélet fejlesztéséért dolgozik,

6. a tagokat és az egész épületgépész szakmát arra ösztönzi, hogy munkájukkal és magatartásukkal javítsák a szakma elismertségét és megbecsülését,

7. a gázműszaki biztonság valamint az energiafelhasználás szakszerűsége és hatékonysága érdekében lakossági fogyasztóvédelmi tájékoztatást folytat,

8. képviseli és érvényesíti a környezetvédelem és fenntartható fejlődés követelményeit, terjeszti az ehhez kapcsolódó műszaki tartalmakat

9. a fenntarthatósággal kapcsolatosan szakmai és fogyasztói tájékoztatást, szemléletformálást végez,

10. egyes feladatok végrehajtására saját gazdasági társaságát bízza meg.

A MÉGSZ-nek az is feladata, hogy a szakma egységét szem előtt tartva elősegítse a szakmán belüli csoportok párbeszédét, kapcsolatainak fejlődését. Hozzá kell járulnia ahhoz is, hogy az épületgépészettel határos szakmákkal is javuljon a párbeszéd, az együttműködés.

A MÉGSZ-nek az a célja, hogy:

  1. Az épületgépészet magas színvonalú és etikus művelése iránt elkötelezett szakemberek és gazdasági társaságok többségét tömörítő,
  2. a szakmával kapcsolatos döntésekre jelentős befolyással bíró,
  3. tagjai és a szakma fejlődését fontos szolgáltatásokkal segítő,
  4. jelentős humán és anyagi erőforrásokkal rendelkező,
  5. külső és belső célcsoportjaival jól és gyorsan kommunikáló,
  6. ismert és jó hírnevű,
  7. alulról építkező és hatékonyan működő valamint
  8. tagjai döntő többségének elégedettségét bíró szakmai szervezet legyen.
Módosítás dátuma: 2010. január 03. vasárnap, 16:37